Hlavní menu

Facebook ZŠ TGM Borohrádek

Vyhledávání

 

Kalendář akcí

Kalendář akcí
POÚTSTČTSONE
26
27 28 29 1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29 30 31
1 2 3 4 5 6
7

« Předchozí měsíc březen 2024 Další měsíc »

Podporují nás

AVEPO SECA Lesy ČR Město Borohrádek Stříž

Probíhá...

Dpučování žáků škol

Provoz školy od 17. května 2021, AKTUALIZACE

Návrat k prezenční výuce

Vážení rodiče,

jak jistě víte, od 17. 5. 2021 se k prezenční výuce mohou vrátit všichni naši žáci. Podmínkou pro prezenční vzdělávání je negativní výsledek testu na covid. Tento týden probíhá testování v pondělí a ve čtvrtek, od 17. 5. 2021 již jen v pondělí (v případě nepřítomnosti žáka první den jeho opětovného nástupu do školy).

Ráda bych Vás seznámila s novou organizací testování v naší škole, a to platnou od 17. 5. 2021.

Zvažovali jsme, jak nejlépe testování celé školy zorganizovat. Konečné rozhodnutí je následující.

Využijeme nabídky společnosti Safres Group, s. r. o., která je schváleným poskytovatelem zdravotních služeb a je oprávněna provádět antigenní testování.

 

Důležité informace

  • Test – neinvazivní metoda z ústní dutiny, antigenní;
  • Doporučení - cca 30 minut před testováním nejíst, nepít, nečistit si zuby, nekouřit;
  • Zdarma, hradí pojišťovna;
  • Dva zdravotnické týmy – v každém 1 zdravotník, 2 – 3 asistenti;               
  • Možnost využít potvrzení o negativním testu všude tam, kde to je vyžadováno;
  • V případě pozitivního testu bude proveden ještě jeden antigenní. Bude-li i tento pozitivní, bude možné po konzultaci se zákonnými zástupci provést i PCR test (ten by byl z nosohltanu);
  • Potřebný souhlas zákonného zástupce s testováním.
 

Časový harmonogram pondělního testování

  • Žáci příchod od 7:30 do 7:55;
  • Po příchodu testování v prostoru chodby/auly;
  • Po testu odchod do šatny a do třídy;     
  • Školní družina v běžném provozu, do cca 7:00 samotestování.
 
 

Vážení rodiče, 

obracíme se na Vás s následující žádostí. Aby bylo možné realizovat testování poskytovatelem zdravotních služeb, potřebujeme od Vás vyplnit několik údajů.

Formulář ve formátu PDF najdete zde.

Formulář ve formátu DOCX najdete zde.

V listinné podobě Vám ho můžeme předat ve škole, a to ve dnech 13. 5. a 14. 5. 2021 v době od 7:45 do 16:00 (v jinou dobu na základě telefonické domluvy). V sobotu a v neděli budou tiskopisy k dispozici před budovou školy v době od 14:00 do 18:00.

Je nutné, aby měl každý žák vyplněný a Vámi podepsaný formulář v pondělí 17. 5. 2021 s sebou.

 

Děkujeme za pochopení a spolupráci. 


Rozvrh

Od 17. 5. 2021 platí běžný rozvrh s následující výjimkou.

Dne 17. 5. má praktické činnosti pouze 9.A.

Dne 24. 5. má praktické činnosti pouze 8.B.

Od pondělí 31. 5. budou praktické činnosti dle rozvrhu - tedy 31. 5. - 8. ročník, 7. 6. - 9. ročník atd.

 

Školní družina

Od 17. 5. 2021 v běžném provozu.

 

Iva Přibylová

Mgr. Iva Přibylová | 12.05.2021 v 14:02