Hlavní menu

Facebook ZŠ TGM Borohrádek

Vyhledávání

 

Kalendář akcí

Kalendář akcí
POÚTSTČTSONE
28
29 30 31 1 2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20 21 22 23 24
25 26 27
28 29 30 1

« Předchozí měsíc duben 2022 Další měsíc »

Podporují nás

AVEPO SECA Lesy ČR Město Borohrádek Stříž

Probíhá...

Dpučování žáků škol

Pravidla pro vstup do budovy školy a pro pobyt ve škole pro žáky 9. ročníku a žáky 1. stupně

Možnost osobní přítomnosti žáků ve škole

V týdnu od 11. 5. 2020 je ve škole umožněna osobní přítomnost žáků 9. ročníku, kteří se připravují na přijímací zkoušky. Připomínám, že je třeba přihlásit se u třídních učitelů do 7. 5. do 10 hodin. Časový harmonogram výuky bude zveřejněn na webových stránkách školy.

Od 25. 5. 2020 bude umožněna i osobní přítomnost žáků prvního stupně. Nejzazší termín pro podání žádosti je 18. 5. 2020, a to rovněž do 10 hodin.

Bližší informace a odkazy na potřebné formuláře najdete v následujícm textu.

 

Pravidla pro vstup do budovy školy a pro pobyt ve škole pro žáky 9. ročníku a žáky 1. stupně

Pohyb před školou

  • Dodržovat odstupy 2 metry.
  • Pro všechny osoby nacházející se před budovou platí povinnost zakrytí úst a nosu (rouškou, šálou, šátkem apod.)
  • Žáky vyzvedne před školou pověřený pedagogický pracovník, a to dle stanoveného časového harmonogramu.

Vstup do školy

  • Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoli doprovázejícím osobám.
  • Vstup do budovy je dle stanoveného časového harmonogramu pro jednotlivé skupiny.
  • Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19, nesmí vstoupit do budovy školy.
  • Při prvním vstupu žák předkládá podepsané čestné prohlášení. Ke stažení zdeFormulář je možné vyzvednout i ve škole.
  • Všichni žáci i zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.
  • Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
  • Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.
  • Žák si po vstupu do budovy vydezinfikuje ruce.
  • Žák organizovaně odchází ke své šatní skříňce.
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce.

Ve třídě

  • Maximální počet žáků ve skupině je 15. V lavici sedí pouze jeden žák.
  • Složení skupiny je neměnné po celou dobu od opětovného umožnění přítomnosti žáků ve škole.
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu, musí se roušky nosit i ve třídě.
  • Při sejmutí roušky si ji každý žák uloží do sáčku.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny žádá škola informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet. Absence se nezapočítává do absence uváděné na vysvědčení žáka.

Další hygienická opatření

  • Před znovuotevřením školy budou všechny využívané prostory důkladně uklizeny a vydezinfikovány.
  • Pro čištění a dezinfekci se používají dezinfekční přípravky, které působí virucidní aktivitou.
  • Zvýšená pozornost je věnována dezinfekci školních lavic, stolů a povrchů (kliky, vodovodní baterie, klávesnice, učební pomůcky, vypínače apod.)
  • Toalety jsou vybaveny mýdlem v dávkovači, dezinfekcí v dávkovači a papírovými ručníky.
  • Dezinfekční přípravky jsou ve třídách.
  • Větrání se provádí minimálně jednou za hodinu po dobu pěti minut.

Odchod ze školy

  • Žáci 9. ročníku odcházejí ze školy samostatně.
  • Žáci 1. stupně odcházejí buď samostatně, a to na základě písemné informace zákonného zástupce, nebo si je vyzvedává zákonný zástupce/pověřená osoba. Odchod dítěte ze skupiny zajišťuje p. Poláčková.

Školní jídelna

Školní jídelna bude fungovat od 25. 5. 2020 v mimořádném režimu. Dezinfikování po každé skupině značně prodlouží dobu oběda. Časový harmonogram bude stanoven v závislosti na počtu přihlášených žáků.

Personální zajištění

  • Přípravu žáků 9. tříd povedou vyučující matematiky a českého jazyka.
  • V dopolední části programu pro žáky 1. stupně zajišťují vzdělávací a výchovnou činnost učitelky/učitelé i vychovatelky nebo asistenti pedagoga. Odpolední činnost přednostně zajišťují vychovatelky a asistenti pedagoga.

Žádost o přijetí do skupiny (žáci 1. stupně)

Žádost o přijetí do skupiny žáků 1. stupně najdete zde. Žádost o přijetí si můžete vyzvednout i ve škole.

Vyplněnou žádost odešlete na adresu zs.borohradek@tiscali.cz nebo ji vhoďte do schránky na budově školy (do 18. 5. do 10 hodin).

Provozní doba školy

  • Ranní družina není poskytována.
  • Příprava na přijímací zkoušky probíhá v určené dny. Vzdělávací aktivity žáků 1. stupně jsou organizovány pravidelně každý den. 
  • Začátek a konec vzdělávacích aktivit je postupný dle časového harmonogramu tak, aby se skupiny žáků nepotkávaly.

Časový harmonogram

Časový harmonogram výuky žáků 9. tříd bude zveřejněn na webových stránkách školy.

Časový harmonogram dopoledních a odpoledních aktivit a výdeje oběda bude vytvořen dle počtu přihlášených žáků k 18. 5. (10 hodin) a bude zveřejněn na webových stránkách školy.

Projednáno s pedagogickými pracovníky při videokonferenci dne 6. 5. 2020.

Mgr. Iva Přibylová, ředitelka školy

Mgr. Iva Přibylová | 06.05.2020 v 15:25